سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زیباترین کشورهای شرق اروپا برای مسافرت
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 9:52 عصر

بسیاری از کشورهای اروپای شرقی را می توان به عنوان مقاصد گردشگری محسوب نمود. این کشورها برای گردشگران جاذبه های زیادی دارند و از زیبایی سواحل بلغارستان گرفته تا معماری باروک بندر دوبرونیک، این جاذبه ها موجب شده اند که این کشورها از زیباترین کشورهای دنیا باشند. | ادامه مطلب...


| نظر بدهید



یاهو خدمات ایمیل را برای ایرانیان مسدود کرد
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 9:31 عصر

شرکت یاهو امکان ثبت ای‌میل را برای کاربران ایرانی مسدود کرد.

1x1.trans یاهو خدمات ایمیل را برای ایرانیان مسدود کرد

به نقل از ایسنا، شرکت یاهو چندی پیش با افزایش فشار تحریم‌ها علیه ایران، نام ایران را از فهرست کشورهایش حذف کرده بود و کاربران ایرانی با انتخاب نام سایر کشورها در این درگاه ثبت نام می‌کردند اما تغییرات جدیدی که در سرویس میل این شرکت ایجاد شده برای ایجاد حساب کاربری در این سایت شماره موبایل از فرد گرفته می‌شود تا با تایید کد ارسال شده فرآیند ثبت نام تکمیل شود.

با توجه به نبود نام ایران در فهرست کشورهای یاهو امکان ارسال اس.ام.اس به کاربران ایرانی وجود ندارد و انتخاب نام کشورهای دیگر هم در این رابطه کمکی نمی‌کند.

بنابراین می‌توان گفت امکان ثبت نام در این سایت از کاربران ایران گرفته شده و این درحالیست که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در حال کم کردن چنین تحریم‌هایی هستند.

کاربران ایرانی که قبلا در این سایت ثبت نام کرده‌اند مشکلی در ورود و استفاده از میل خود ندارند.




| نظر بدهید


شنیده های مایکروسافتی: ویندوز 9 در سال آینده می آید، و ویندوز 10
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 12:42 صبح

ویندوز 8 دارد به سالگرد تولدش نزدیک می شود و نسخه جدید آن یعنی ویندوز 8.1 در دست نهایی سازی است. حتما می دانید که مایکروسافت معمولا چند سالی بین هر نسخه فاصله می اندازد تا ثباتی نسبی در جریان باشد.
با این حال اوضاع بحرانی که منجر به کنار گذاشتن قریب الوقوع استیو بالمر شده، سرعت گرفتن امور در این شرکت باسابقه و عرضه ویندوز 9 در سال آینده را تبدیل به یک احتمال بالقوه کرده. فردی که در اینترنت با نام WZOR شناخته می شود، خبر از معرفی ویندوز 9 در سال 2014 داده.
این خبرچین ناشناس که در پس پرده چندین درز خبر مایکروسافتی در گذشته نیز بوده، جزئیات خاصی را بیان نمی کند و تنها به این بسته کرده که در ویندوز 9 شاهد بازگشت ویژگی Aero خواهیم بود که طرفداران زیادی دارد. بخش جذاب تر حرف های او به نسخه بعد از ویندوز 9 بر می گردد.
درباره ویندوز 10 مهم ترین مورد این است: این نسخه جدید یک سیستم عامل ابری (cloud OS) خواهد بود، به این معنا که تمام عملیات پردازش و رایانش بر روی سرورهای مایکروسافت صورت پذیرفته، و سپس اطلاعات به کامپیوتر شما سرازیر می شود.
این تغییر می تواند جنون سخت افزارهای قوی را متوقف کرده و امکان استفاده از سیستم عامل بر روی سخت افزاری متوسط را فراهم نماید. با این حال هر پلتفرم ابری، یک شاهرگ اصلی به نام شبکه اینترنت دارد که می تواند چالش بزرگی برای کاربران در کشورهای توسعه نیافته باشد.
در اصل ویندوز 10 (آنطور که WZOR گفته) یک سرویس ابری جدید از مایکروسافت خواهد بود که در بالای هرم خدمات این شرکت نظیر Office 365 و Xbox Cloud مربوط به ایکس باکس وان، قرار می گیرد تا شرکت را به سمت یک اکوسیستم کاملا ابری سوق دهد.
البته جای یادآوری دارد که این شایعات را معمولا باید با چند قاشق شکر مخلوط کرد. در عین اینکه فناوری برای داشتن یک سیستم عامل کاملا ابری به مرز مناسب رسیده، ولی مایکروسافت هنوز نیازمند زیرساخت هایی عظیم برای تبدیل آن به محصولی برای جریان اصلی بازار (کاربران عادی) است.
اگر تلاشی از طرف مایکروسافت در جریان است تا ویندوز را به میان ابرهای پردازش و رایانش ببرد، باید گفت این می تواند چهره دنیای کامپیوتر را تغییر دهد ولی در عین حال موانع بلندی نیز سر راه هست. نظر شما در این باره چیست؟
برگرفته از نارنجی



| نظر بدهید


10 راه ساده برای سبزتر بودن سر کار
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 12:36 صبح

همه می دانیم که «سبز بودن» برای حفظ محیط زیست و نگهداری از منابع طبیعی، امری است بسیار مهم. اما در کنار فواید زیست محیطی، تجارت پر سودی هم برای فعالان این حوزه به شمار می رود.

شرکت های فعال در حوزه فناوری های سبز معتقدند سازمان های طرفدار «سبز بودن» کارمندانی را جذب می کنند که خوب بودنِ محیط کار، برای شان اهمیت دارد. به علاوه اینکه کارمندان چنین سازمان هایی با استفاده کمتر از کاغذ و خاموش کردن چراغ ها، به صرفه جویی مالی سازمان کمک می کنند و این سرمایه ذخیره شده، می تواند به نفع خودِ آنان هزینه شود.
شاید در نگاه اول کار مشکلی به نظر برسد. ولی راه های بسیار ساده و نکات ظریفی وجود دارد که با رعایت آنها می توان تا حد زیادی به این هدف والا رسید. در ادامه مطلب می توانید 10 نکته درمورد چگونه انجان دادن این کار در یک اداره را یاد بگیرید. | ادامه مطلب...


| نظر بدهید


به آسانی به محک کمک کنید
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 12:24 صبح

به آسانی به محک کمک کنید




| نظر بدهید


Nokia 1100، موبایلی برای تمام فصول
نویسنده : ولا
تاریخ : پنج شنبه 92 شهریور 14
زمان : ساعت 12:19 صبح

نوکیا 1100 را بی شک می توان یکی از خاطره انگیز ترین و صد البته موفق ترین موبایل های نوکیا دانست. این دستگاه علی رغم ظاهر ساده ای که داشت، در سخت ترین شرایط نیز مقاومت می کرد و خدمات خود را صادقانه به کاربرش ادامه می داد.

با خرید نوکیا توسط مایکروسافت، بخش موبایل این شرکت به تاریخ خواهد پیوست و مطمئنا بخش پر رنگی از این تاریخ، 1100 خواهد بود. به مناسبت وداع با نوکیا، امشب تصمیم گرفتیم تا 1100 را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

| ادامه مطلب...


| نظر بدهید



آیا میدانستید. . .
نویسنده : ولا
تاریخ : یکشنبه 92 مرداد 6
زمان : ساعت 5:56 عصر

آیا میدانستید: ریحان خاصیت ضد پیری دارد ؟
آیا میدانستید: زنان زودتر از مردان یخ می زنند ؟
آیا میدانستید: گردو با چربی ها ناسالم میجنگد ؟
آیا میدانستید: سوسک ها منبع پروتئین هستند ؟
آیا میدانستید: اجداد خفاش ها موش ها بوده اند ؟
آیا میدانستید: پاندا هنگام تولد صورتی رنگ است ؟
آیا میدانستید: خمیازه کشیدن به مغز آرامش می‌دهد ؟
آیا میدانستید: محققان قادر به کاشت بذر در فضا شدند ؟
آیا میدانستید: مسن ترین گربه جهان | ادامه مطلب...


| نظر بدهید