سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جذب پوستى کافیین با اسپرى
نویسنده : ولا
تاریخ : دوشنبه 92 شهریور 18
زمان : ساعت 10:13 عصر

عضى ها عملکرد صبحگاهى و میزان هوشیارى شان در طول روز به مصرف مقدارى کافیین بستگى دارد. از طرفى اعتیاد به کافیین هم عادتى مضر است. محققین یک محصول جدید با عنوان Sprayable Energy ساخته اند که اولین اسپرى انرژى کافیین موجود در بازار محسوب مى شود.

جذب پوستى کافیین با اسپرى

سازندگان این محصول مى گویند در ساخت آن تنها از کافیین به عنوان عنصرى اصلى و فعال با در نظر گرفتن فاکتور ساخت مایعى بى بو و بى رنگ استفاده شده. هر زمان که بدن شما به کافیین احتیاج داشت، مى توانید از این اسپرى تا ماکسیمم چهار پاف استفاده کنید. اسپرى را به سطح پوست مى افشانید تا کافیین به تدریج از طریق پوست بدن جذب شده و وارد جریان خون شود.

تفکر اصلى ساخت این محصول بر اساس سیستم تحویل و ساخت کافیین قابل انحلال به دنبال ترکیب کردن آن با یکى از مشتقات آمینو اسید به نام تیروسین است.

پیش از این محصولات مشابهى موجود بود که مقدارى کافیین را از طریق اسپرى هاى تنفسى براى علاقمندان به مصرف کافیین قابل استفاده مى کرد. از مزایاى هر دو متد ساخت این محصولات، حذف کالرى ناشى از مصرف نوشیدنى هاى کافیین دار و جایگزین کردن آن با تنفس و جذب هاى پوستى است.

مایع موجود در هر شیشه از این محصول حاوى 160 پاف قابل اسپرى بر روى سطح پوست، با قیمت 15 دلار و قابل خرید از کمپین Indiegogo است. پیش بینى شده بود این محصول تا 15000دلار فروش داشته باشد، اما خبر مى رسد که فروش این محصول از این رقم هم گذشته است.

شما کدامیک را ترجیح مى دهید؟ یک فنجان چاى یا قهوه داغ؟ یا یک پاف از این اسپرى؟



| نظر بدهید